-

har inte skrivit på någon dag men jag har inte haft tid:)
Iaf nu är de andra december de börjar gå fort nu!
och jag har inte ens köpt en julklapp!!!:(
jag vet inte vad jag ska köpa heller:( men de löser sig nog;)


Önskelista!
Tretorn ridstövlar, svarta.
kläder.
pengar.
smycken.
smink.
schabrak och huva till fly.
pannband till fly.
Täcken till flyan;)


Just nu sitter jag och lyssnar på lejon kungen;) Vänta, snart är de jag som är KUNG! och hakuna matata de är ord som är bra:D
Simba - Hakuna matata?
Pumba - Ja, de är vårt motto!
Simba - Vad är motto ?
Timon - Inget, men de rimmar på lotto
Pumba - Jo du pysen, dom två orden kommer att lösa alla dina problem
Timon - Just de, ta Pumba till exempel!

Timon- För, när han var ett vårtsvinsbarn

Pumba- När jag var ett vårtsvinsbarn

Timon - Oerhört bra
Pumba - Tack

Väldigt bra om jag får säga de själv:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0