JULLOV!

ÄNTLIGEN JULLOV!!!!
_____________________________________
Dagen började med stalltjänst.
När vi skulle åka till skolan så fick jag och ellen åka med mamsi:) hon sa åt mig att starta bilen, jag gick ut försökte och försökte men den startade inte, tillslut gav jag upp då fick mamma försöka de gick inte för henne heller så då tog vi michaelas lilla golf, kall som tusan var den.. men den startade iaf:) När jag kom till skolan fick jag veta att vi började kvart i 9 istället för 20 över 8:p så då satt jag först där själv sen kom frida hon visste inte heller om det:P
Började med att vi samlades i klassrummet och gjorde typ inget tror jag, sen kollade vi på typ lärare som sjöng julsånger, som händer varje år. sedan blev det raaaaast. blabla slutade med att vi fick våra betyg tillslut:)
Slutade klockan 12 ungefär:) då gick jag hem till olle:)
Sen gick vi hem till mig eller jag sprang typ halva vägen för jag hade ingen känsel i benen eller fötterna-.-
usch har aldrig varit så kall:(
Red ut med michaela vid 4:) vi red upp för backen här 2 gånger:) fly skötte sig bra:) gillar snön nu:) iaf när man rider(:
När jag hämtade han i hagen så stog han och darrade stackarn:(

Sen gick jag in städade åt mamma och mitt rum, sen åt vi middag.
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på....

Idag åkte pappas gamla traktor:)

Bild från idag;)


Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0