.

ehhee de gick ju bra för mig när jag red ut med ellen, när jag hade hoppat upp hade jag bara en stigbygel nere-.- så han började bocka och springa åt alla håll, fick stopp hoppade av drog ner den andra. sen väntade jag med att hoppa upp förns ellen hade gjort det:p hoppade upp, han var på tårna. vi red upp mot backen. vi hann gå 15 meter från stallet tills daisy stannade och fly gick några steg förbi men sedan stannade han också, sen reste han sig skit högt och vände om jag tappade stigbyglarna, han drog ner mot stallet bockade ksk 5-6 gånger väldigt vingligt och nerför, sen kom stallväggen med alla skottkärror dom han jag iaf se fly med så han tvärstannade och drog åt höger och jag for rakt in i kärrorna-.- fly drog ner mot hagarna, jag gick in hämtade en hink med mat sedan gick jag ner mot honom, sen kom han gående mot mig så då gick jag med han upp för den första backen och lite till. sen hoppade jag upp. Då skulle vi trava han skötte sig ganska bra:) han bockade några gånger men då skrek jag FLY! då skärpte han till sig;D sen travade vi upp en gång till och sista gången tog vi galopp han bockade där med . sen när vi ridit klart gick jag in med min snälla ponnie. han smet ut från boxen också. sen släppte jag ut han i hagen:) sen gick jag in duschade och åkte till birsta:) sen på kvällen var jag hos patricia:D sen åkte jag hem och sov:)

Torsdaaaaaag!
vaknade vid 9:) gick ut till stallet mockade och tog in flyan:D han var ju lite korkad som vanligt, medans alla red på härliga uteritter så fick jag lov att rida i ridhuset på min lilla prupp:) han var fin lite stressad bara:) när jag kom tillbaka till stallet fick han byta om till tomteluvan:D sen knäppte jag kort medans michan höll i:)
Sen blev de släppa ut fly i hagen gå in och duscha och fixa sig:)  sen har de bara varit julfirande:D träffade kristoffer också:D<3
Fick, kläder, underkläder, pengar, smink, ridstövlar:D och andra fina saker:D


Kommentarer
Postat av: ollebolle

haha det var stövlarna som jag menade;)

2009-12-24 @ 23:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0