f

Ledig idag:) Sov till halv 10 ungefär, då åt jag frukost och tog på mig ridkläderna:) gick ut i snöstormen och tog in fly:)
Red privatlektion för annika de gick jätte bra:)  vi fick jätte mycket beröm:D
Efter jag ridit släppte jag ut honom, mockade och packade hö:) sen gick jag in var inne och gjorde nästan ingenting:)
vid 4 gick vi ut till stallet jag och michan för att klippa gråben:) han var jättesnäll:D
Han blev jätte mjuk i pälsen:D och lite bruuun<3 han är så himla söt:) klippte manen på han också, den växer som ogräs:P
efter vi klippt han så gick jag in duschade och gjorde mig iordning för hockey(: när jag var klar åt jag middag sedan åkte jag på hockey med michaela:)
Aik förlorade...
Efter hockeyn åkte vi hem:) nu sitter jag är och ska strax krypa ner i sängen:)



här ser man skillnaden på han;) vänster; klippt. Höger; oklippt!



finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0