Lördag...

Red fly på morgonen.
När jag red till ridskolan så var han jätte spänd och tittig, sen tvärstannade han när jag nästan var framme, han stog stilla i kanske 3sekunder sen stegrade han och tvärvände och bockade några språng.. konstig häst de där:p när jag kom tillbaka till stallet så tog jag av han tränset jag hann bara vända ryggen till så var han ute och i puckens box.. ingen grimma hade han heller, när jag skulle ta in han till hans box så vände han rumpan mot mig sen fick jag tag i huvudet, men troru  han ville gå? näe han vägrade så jag försökte dra med han i öronen men de gick inte så bra för han tycker de är så skönt.. sen tog jag tag i pannluggen men då blev han lite sur så jag gav upp hämtade ett grimskaft och satte de runt halsen sen gick han så snällt.. när han kom in i boxen så började jag knäppa upp sadeln men då knuffade han mig lite och sprang ut igen men då sprang han ner i nya stallet  tog först tag i cesars hink som stod utanför boxen sen kom jag då gick han vidare till yaggas hink-.- dumma ponnie. hade spö så då var de lättare att vända honom, han gick före mig upp i gamla stallet men sen vek han av till daisys del och stod där-.- sen gick han ner i nya stallet igen när jag vände honom. så då fick han stå i puttes box;) släppte ut honom:) gick in duschade och åkte med michaela till birsta, började med att hon nästan förstörde växellådan när hon skulle köra iväg sedan blev de Tvääääääääärstoppp!! kroccccccccck!
köpte julklapp till kristoffer och mormor:)  De var det enda jag köpte idag:) åkte hem runt 5:)
sen jag kom hem har jag bara suttit vid datorn oså:)
Farbror Tommy kom ju inatt så idag så har han och pappa gjort pizza!:D mumma(L) beställde skor idag också:)
 nu ska jag se på just my luck!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

men dummer du skulle inte säga det till ngn ju..

2009-12-20 @ 07:48:01
Postat av: SARA MALM

rolig ponnie de där !! :D

2009-12-21 @ 21:48:49
URL: http://sarajohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0