Onsdag.

Det har redan blivit onsdag, och imorgon är det julafton, det känns verkligen inte som de.
Iaf igår var jag på stan med michaela och anna, köpte inget speciellt:) vid 2 åkte vi jem tog hand om hästarna:)  klockan 4 åkte vi till birsta där köpte vi en klänning till mig, strumpbyxor, julklappar till pappa, farmor:)

Senare på kvällen så blev de till att klä granen medans mamma låg och höll på spy i sin säng. magsjuka eller något annat fel har hon...
Väldigt passande till jul:p hon har tydligen spytt hela natten enligt michaela..

Nu ska jag strax ut och rida med ellen:) vi ska ut i snön:D fly kommer nog vara väldigt pigg:D
får se om vi orkar ta med oss kameran:D Senare idag ska jag åka till birsta köpa julklapp till morfar sen hem och träffa kristoffer:) och patricia:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0