xdcfgbn,

Skrev inget igår så jag får väl skriva nu, Började med att jag åkte med ett bord till Ica för att klassen skulle stå där och sälja. Sen åkte jag hem fixade mig för att åka på stan med maja:) köpte ett armband till mig sen julklappar till papi och mich:) sen fikade vi på rutiga:)

Efter vi fikat så gick vi på hemköp och köpte godis och dricka:) Vid 4 kom mamma och hämtade oss på stan och vi åkte vidare till ica för att köpa pepparkaksdeg:) när vi kom hem så gick vi ut till stallet och red:) red upp till myran typ:) maja red copper(:
sen gick vi in åt middag:) Tacos;)
Sen började jag baka mina pepparkakor och maja kollade på film:)  blev klar vid typ 10:) då fixade jag med mina julklappar:)

Vi gick och la oss vid 1:) vakande idag kl 8:) Jag åt frukost och gick ut till stallet:) Tog in fly:) borstade och myste med han jätte mycket innan jag red, han var jätte gosig:')
Red lektion för Annika klockan 9, De gick jätte bra!:D fast han tyckte jag var jobbig flera gånger så en gång så flög fly högt upp i luften och jag höll på ramla av;) alltid ett äventyr med flyaan;D
När jag kom tillbaka till stallet fick han vatten och morötter:) sedan släppte jag ut han i hagen:)

När jag kom in väckte jag Maja sen åt jag lite frukost igen sedan åkte jag till ica, var där till 12 med frida och ottan:) sen åkte jag hem satt vid datorn sen gick jag och maja ut till stallet för att fixa åt copper:) sen gick vi in gjorde lunch åt mamma och pappa:) nu ska vi strax åka till timrå och kolla på deras julshow:) så hejssssssssssssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0