-

Vaknade nyss:)  så jag ligger i sängen och fixar med spotify:D de äger!
Idag ska jag inte rida tror jag för lucy hade fastnat i sitt täcke så:) onödigt om hon gjorde illa sig=)
ikv ska jag ksk vara med patricia:)

igår solade jag lite:) sen åt jag lunch:) de var hamburgare(: sen gick jag ut och red:) red upp i skogen här sedan gerestastigen hem:) lucy var pigg osv=)
sen låg jag med datorn i soffan resten av dagen:)
vid 6 gick jag och duschade och fixade mig:) sen tankade jag moppen och åkte till kalle:) vi kollade på nån film som hette bug:) skulle vara en skräckfilm men den var inte precis läskig:p så vi bytte film till nån som nästan var dåligare:P så jag kollade inte så mycket=) sen när den filmen var klar stängde vi av tvn la ut oss i soffan och typ sov=) eller davva sov nästan;p jag och kalle sov inte iaf;)

Men min världensbästasyster har ju klarat körkortet nu så man får ju ta och säga GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0