asdfghjklö

God eftermiddag:D
sov till halv 10 idag=) låg i sängen ett tag sedan satte jag mig vid datorn:) kollade lite på tv(: efter de åt jag frukost och kollade lite mer på tv:) jag kollade på made på mtv=D älska mtv<3
sen gick jag ut till stallet mockade sen tog jag in lucy gjorde iordning henne och red en stund på ridbanan:)
ikväll blire stadsfest med förhoppningsvis maja:D och de blir nog maja oxå:D igår var jag där med frida, lite med karl och mathilda och nån jennie:p vetefan:) igår vare markus fagervall, smalare än thord och heat:)
ikväll är de charlotte perrelli, BWO, och smalare än thord:D nu ska jag fika med mami and dadi:) sen duscha och sen blire stadsfesten:) have a nice day!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0