hej då!

nu är det lite mindre än 1 timme kvar tills vi ska samlas på församlingsgården:p lite läskigt faktiskt=) min förkylning har blivit lite bättre, kan vara för jag knarkat alvedon och halstabletter:) har även sovit med mina morgontofflor;p hehe^^
nu när jag är borta så har ju självklart min familj hittat på alla möjliga saker de ska göra...
tex, imorgon ska dom ut och åka någon båt och fira min farbror tommy som nyss fyllt 40! sen på tisdag åker dom till stockholm, dom ska  shoppa, gå på grönalund. sen efter de åker dom vidare till kolmården.. medans jag går och besöker typ 41 kyrkor, lite fusk tycker jag att de är, plus att pappa har kört sönder hans tävlingsbil, vi som skulle till mantorp ca 4 dagar efter jag kom hem. men nu blir de inge mantorp och ingen shopping på hästaffärer.. bubuhu :'( men jag klarar mig nog=) men nu ska jag ta åksjuktabletter, sen ska jag nog göra mig iordning sen åka ner till församlingsgården och sätta mig på bussen=)
hare så bra i kalla sverige! kisses and hugs ♥

nu åker svartskallarna till italien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0