todels

idag har jag inte gjort så mkt:) de enda jag har gjort är tömt lucys box:) sopat bort allt spån för pappa ska tvätta stallet imorgon, sen ska vi måla om till blått/vitt just nu är de rött/vitt =) sen efter de tog jag in lucy och borstade henne lite:) sedan klippte michaela av hennes man :) så nu har hon stubb;p fettsnyggt;) naaat! fast hon passade faktiskt lite i de:) sen red jag ok iaf=) efter de gick jag in åt middag sedan ut igen=) tog ut lucy, så nu står hon ute den här natten och några dagar framåt=)nice slipper ta ut henne imorgon, slipper mocka;D
sen gick jag in duschade och sedan åkte jag och ellen på moppen till skolan för vi skulle möta patricia där:p sen när patricia kom körde vi till coop och köpte godis:) ellen köpte godis och jag köpte till michaela:) sen åkte vi vidare till morfar för ellen skulle av där:) sedan forstatte vi till tempo;p sedan hem för lämna godis;p
sedan åkte vi till ica:D och sen ut till sälsten grillade marshmallows och drack energidryck:) och energidryck är verkligen äckligt:( men man blev väldigt pigg av de:) eller jag blir typ full=) höll på ramla i vattnet;s
sen när vi varit där ett tag åkte vi runt härnta;D askul=) sen åkte vi hem=) och nu ligger jag här i min säng och ska strax se på bröllopsduellen:D markus har lagt över filmer från hans hårdisk till min dator:)
och bröllopsduellen är den enda komedin=) hoppas den är bra=)

bilder från sälsten=)









Kommentarer
Postat av: Patricia

kul vare:) <3

2009-08-14 @ 12:43:14
Postat av: Patricia

kul vare <3:)

2009-08-14 @ 12:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0