-

Vaknade av att mamma kom in och väckte mig vid 7:) Stalltjänst!
Min dröm var så jävla bra ville bara gå och lägga mig igen.
släppte ut alla hästar:)
Sen gick jag in och la mig igen:) helt otroligt drömmen började där den slutade!♥
Tänk om drömmar kunde bli sann? Då hade jag varit överlycklig nu! vaknade vid 10:)
Halv 11 åt jag frukost oså:) var fortfarande fast i min dröm, så jag satt typ och sov:) brände mackorna gjorde jag också..
typ 11 cycklade jag upp till ridskolan mötte ellen halva vägen hon hade precis ridit:) jag vände och cycklade hem igen:) Ellen vann sin klass! Grattis! Dom fick 60% tror jag:)
När jag kom hem gick jag till stallet:) mockade åt fly:p han var dryg idag-.- usch!
efter jag mockat cycklade jag upp till ridskolan:) fan vad dressyr är tråkigt:p jag höll mig på utsidan av ridhuset:p åt ellens godisar :D
Kom typ nyss hem därifrån och skördade nyss farmville:D ska hjälpa pappa och städa ute idag:p sen ska jag rida fly och lucy:) ska hoppa fly i ridhuset:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0