:D

Har nyss kollat på film med mamsen och papsen:) Vi kollade på Falskt Alibi, med mycket godis och mys:) Filmen var bra men ett dåligt slut.
nu ska vi göra pepparkaksdeg;)
Idag har jag bara varit hemma.
Jag red fly i ridhuset idag, de var jag och en till lite äldre tjej i ridhuset, hpn var nog lika gammal som mamma:) 
Fly hoppade till nästan hela tiden, hon frågade om han var ung? jag svarade ja han är bara 7:) hon ba jaha, han var otroligt vacker:)
När jag skulle gå hem så pratade vi:) hon sa att fly var hur fin som helst och att vi såg ut att trivas bra ihop flera gånger:D hiih:D<3

i övrigt har dagen varit väldigt seg och tråkig... imorgon är de skyltsöndag och första advent:D
Härliga Tider:D


Bara för att bilden är så otroligt vacker:D


Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag är ett spööke! :D

2009-11-29 @ 20:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0