Dagen!

Idag när jag vaknade var de snöö ute!
åkte buss till skolan fick stå och vänta i typ 10 minuter på den-.-
Vi började med matte lika tråkigt som vanligt:p
sen hade vi idrott;) typ badminton och redskap:p
Innan skulle jag sitta på patrcicas axlar;) gick ju bra när jag väl satt där:) men när jag skulle hoppa av sa jag jag hoppar av bakåt då lutade patricia sig framåt och jag flög över henne och landade på armen:)
Vi låg och tokskrattade där hur länge som helst:P Efter idrotten var de lunch Fisk-.- uschabuscha!
Sen hade vi nån gymnasie grej:) ska till sundsvall på måndag och kolla på skolor:)
Efter de hade vi kemi;) kemi är våran klass så bra på;)
Sen hade vi spanska och sist engelska:) fick åka med maja hem hon var med mig hemma:)
hoppade lucy i ridhuset idag:) gick bra hon var lite seg och stel:P
sen red jag med olivia och maja:) vi skulle skritta ut, vi red OK:D hehe snö över allt;)
På hemvågen började vi med att trava en bit:) sen fick jag inte stopp fly bara tog över;) sen började manno galloppera då började fly och northon också göra de:p
Sen drog manno iväg olivia fick inte stopp och fly efter var efter han bockade och kastade sig så jag flög från ena sidan till den andra tappade stigbyglarna... sen kom de lite skog och en lampstolpe de var som han först siktade på träden sen kom stolpen han svängde förbi precis innan han skulle slå huvvu i den;) knasig häst! jag hade hjälmen nere i ögonen jag tänkte nu flyger jag av! eller så kommer han slå huvudet! men han svängde som tur var och jag sa till maja JAG SATT KVAR!! hon red bakom mig men hon hörde inte:P sen tog jag mina stigbyglar och fick kontroll på min fluga:D busfrö!
när vi kom tillbaka till stallet var olivias pappa jätte orolig och hon hann bara ställa in manno i stallet sen fick hon lov att åka hem:)
vi tog hand om manno och gav kvällen:) badade lucy också:) hon ska klippas imorrn:)
Kom precis in ska nog gå och duscha sen sova:) Juste jag tog svinis sprutan idag! haha patricia din tok:D
Du är verkligen som du blev!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0