-

Idag har jag varit på skolan:) bussen var försenad jag som hade försovit mig jag hade ju kunnat fixat mig längre. men,men kom till skolan kanske kvart över 8, började med mentorstid och lästid:) sen hade vi so:) vi fick jobba lite på våra länder:)
jag har ju tyskland:) hann söka lite fakta:) Efter so;n hade vi lunch:) sedan svenska jobbade som på so;n;) hann inte så mycket:) men jag får jobba hemma istället:)
Efter svenskan hade vi spanska:) vi kollade klart på filmeen:)
sen engelska jag fick se mitt engelska prov fick, Vg :D typ glad eller nåt:)
Sen halv 4 slutade vi:) jag gick hem:) kallt var det!
när jag kom hem åt jag pannkakor:)
sen gick jag upp till stallet:) emelys mamma hade mockat åt mig:)
thaaaanks!
Tvingade ellen att rida ut med mig:) vi red ok:) fly skötte sig fint idag;)
Sen när vi kom tillbaka skyndade vi oss in för att äta middag:) 10 i 7 åkte vi och hämtade frida och sedan upp till höga:D
Kollade när basse och alex spelade:) basses lag vann:) aik alltså:) kom nyss hem därifrån:) nu sitter jag och lyssnar på musik:D jag älskar spotify!(L)
imorgon ska jag träna för björne på fly:) första gången:) lycka till mig!
I övrigt mår jag hur bra som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0