--

sov till typ halv 8 idag så jag fick lite bråttom:p
tog på mig kläderna och sminkade mig sen gick jag ut till vägen för att vänta på bussen:)
kom till skolan vi började med matte!
jobbade faktiskt mycket idag:)
sen hade vi idrott:) lunch, pannkakor(L)
sen gick jag hem:)  eller mamma hämtade mig på skolan..
när jag kom hem gick jag upp till stallet:) mockade åt fly:) sen gick jag in och åt:) sedan ut tog in fly borstade han oså:)  sedan lastade vi och åkte till sfrk;) tränade för björne:D De gick bar han var pigg oså men de gick bra:) han typ bockade/ spakade bakut när jag skulle börja trava han tog i som bara den och jag flög typ framför sadeln och fly började galloppera men jag fick stopp:D och satt kvar(Y) efter jag tränat åkte jag hem :)
fixade klart allt åt fly:) myste även med king loi en stund!
min ögonsten! hon är de bästa som hänt mig!
Efter jag varit med lucy gick jag in duschade och nu sitter jag här;)


bilden är fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0