torsdag och fredag!

torsdag, skola som vanligt. vi började med matte prov ingen visste så det var oförberett. gick inge vidare-.-
efter matten hade vi idrott:)
sedan lunch:) efter lunchen hade vi kemiprov... de gick faktiskt bra:D trorjag(a)  hehe^^
efter kemin hade vi spanska och engelska-.- jag hatar SPANSKA!
Halv 4 kom michan och hämtade mig:) När jag kom hem städade jag mitt rum och rummet utanför.
Gick upp till stallet fixade allt åt fly och red en kortis med ollebolle! xD
Sen gick jag in och åt middag och duschade:) fixade mig, michan plattade håret:)
Vid halv 8 åkte jag till kristoffer:)♥
Vi började med att gå till sälsten och runt där:) väldigt mörkt men mysigt och blöttttt:)
sen gick vi in, vi gjorde inte så mycket:) vi säger så ;)
jag åkte hem runt 11 tror jag:)
när jag kom hem fixade jag mig för sovdags:D
somnade med lampan tänd också;)
halv 7 kom mamma och väckte mig, Stalltjänst!
sen gick jag in och åt frukost sen åkte jag till skolan vid 8:) när jag komm till skolan så gick jag ner till ica för att köpa något till utflykten vi hade idag-.-
köpte godis(a)
sen gick jag tillbaka till skolan och satt i en soffa till 9;)
vi började klockan 9:D då fick vi veta grupperna och jag och p var i samma grupp:D
vi gick upp till vårdkasen! usch mina tår höll på frysa ihjäl:( när vi kom upp till vårdkasen så grillade vi korv och jag råkade smälta mina vantar:( vi var sista gruppen så när alla börjat gått ner så fick vi plocka upp skräpet! dumme lärare!
sen när vi gick ner fick vi gå ner för teknik backen:D vissa grupper fick gå uppför den! tur att våran grupp slapp de;)
jag och p sprang ner för halva backen man fick serri inte stopp:D
sen när vi kom tillbaka slängde jag mina vantar och fick pepparkaksdeg av friday!:D
vi hade lite lunchrast sen luciaträning Ute!-.- tipp tapp...
sen gick jag hem, då satt jag vid datorn en stund:)
sen ut till stallet tog in fly oså:) någon hade mockat, tack till den:D
sen när jag kom in åkte jag och handlade-.- sen middag, och nu har jag bara suttit framför datorn och käkat chips och druckit passionsfrukt;)

bilder från idag!



Jag rebecca, skräp plockaren!



väldigt fint!


p-p-patricia!


dagens outfit:
mössa, hemstickad
jacka, peak
vantar, brända
byxor, team sportia
Stövlar, Cooop!
hhihii kul liv;)

Kommentarer
Postat av: sara

2009-11-27 @ 22:57:35
Postat av: sara

hahahaha, brända vantar de ä grejjer de ;P

2009-11-27 @ 22:58:55
URL: http://www.sarajohanna.devote.se/
Postat av: Syster

Hmm.. tro vem som mockat åt dig?;O

2009-11-28 @ 00:24:09
Postat av: Patricia

Haha, det gick fort som baara den nerför teknikbacken! ;D

Dagens outfit ägde!:)

2009-11-28 @ 23:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0