hatasvinis!

Dummadumma spruta!

kunde inte sova inatt, sov ksk 2timmar-.- Vi hade morgonen också.. jag var ju till jätte mycket hjälp jag tog ut Gråben och daisy:p Kunde inte lyfta armen!
kan de knappt nu heller:( åkte till skolan med huvudvärk och ont i armen.
Vi började med svenska jag och patricia satt och klagade hela lektionen. sen hade vi matte kollade på film typ. Lunch hamburgare.
Sen hade vi luciaträning;) alla nior:) 
De låter ju så här jätte fint(Y) inte precis:p
efter de kollade jag på film med kevin och frida:) om nån robbot;D som heter något på W:D slutade 10 i 2:) började gå hem då plockade mamma upp mig och vi åkte på donken:) köpte hem mat:) de var rätt gott idag:) har inte ätit donken på ett tag:)
efter jag ätit satt jag vid datorn en stund sen gick jag upp till stallet mockade åt fly och packade hö:) Michan red fly idag dressyr lektion:) han fick ha vanligt bett idag:) de funkade bra:)
Kollade en kvart på henne sen gick jag upp och mockade åt copper sen kom mamma och hämtade mig skjutsade hem mig till stallet:) tog in copper och sköljde av hans ben sen gick jag upp med han till bäckström:)
sen gick jag hem packade lucys saker tills imorrn:)
Sedan in:) ska strax äta sen ska jag duscha:)
ikväll ska jag nog bara sova!

Justin får stå för bilden idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0