やあ

Vi började med idrott idag:) De var kevin som hade lektionen:) han hade typ karate fast de hette inte karate:) skitsamma de var as kul:D
Efter idrotten var de So:)
vi är indelade i grupper nu och jag är med tim och johan:)
vi arbetade såååååååå mkt idag;)
Sen hade vi lunch sen slutade vi:)
Jag cycklade hem och gjorde toast:D
Sen gick jag ut och tog in lucy hon ville inte gå in.. Hon skulle precis få sitt lunch hö-.- men tillslut fick jag in hon:) Gick upp med henne till ridskolan:) Red henne:)
Hon var fin idag:) har inte ridit riktigt på henne på typ 2veckor:p
efter jag ridit mockade jag och fixade åt båda:)
Sedan gick jag in:) nu sitter jag i mitt rum:)
ska strax plugga lite engelska tror jag:) eller lägga mig framför tvn:p

  stretching efter idrotten:)
Therese och Frida:D
Therese, johan och Madde fyller år idag:) Grattis!

Lucy:)<3



Är de inte den ena så är det den andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0