ffwkljåä

Vaknade vid 6 idag.. släppte ut hästarna:)
sen mockade jag åt fly sedan gick jag in åt frukost:)
sen ut tog på han alla saker sedan lasta:) han åkte med pucken :)
tränade för björne idag också:) idag gick de bättre för han var lugnare:)
efter vi tränat åkte vi hem:)
vi kom hem kl 12:) släppte ut fly i hagen och gick in för att fixa mig till skolan;)
typ klockan 1 kom rosita och hämtade mig:) hon skjutsade mig till skolan:)
Jag gjorde kemi provet eller läxförhöret;) sen gick jag upp till musiken de var lucia träning;)
efter lucia träningen slutade vi;) kort dag sånt gillar vi!(y)
Frida och jag gick hem till mig och dampade lite;) svåra val!!!
vi bakade och tog in hästar;)

här är filmen från björne träningen igår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0