hi

Dagen idag har varit bra tycker jag:) Började med mentorstid:) Mentorsråd:)
Sen hade vi so:) EU;) jag är så bra på alla länder;p not, vi gjorde ett test och jag fick 5/13 rätt:p hehe men men:D Efter vi haft so hade vi lunch, Grööööööööööt!
Sen hade vi svenska:) vi fick lära oss hur vi ska skriva på våra rapporter:) jag har Tyskland och jag ska baka en tysk äppelkaka:) i receptet stog de att de skulle vara russin, citron, mandel och crème fraîche låter ju så häääär jätte mums! sen ska de förstås vara massa andra ingredienser oxå;)
Efter svenskan hade vi spanska-.-
usch vad jag hatar ämnet..
Men de går ganska bra nu för vi ser på film(Y)
Sist hade vi Engelska jag hade prov de gick väl sådär:)
slutade halv 4, gick hem:) blåste väldigt mycket sen började de och hagla också:( buhu!
När jag kom hem åt jag pannkakor!:D
sen gick jag ut till stallet fixade och red fly:) Red på banan. Red själv men först var emelie där med lucy och sofia med gurkan eller fisken som han kallades idag:p
Sen skulle dom in på lektion och vi lämnades ensam i mörkret.. Ellen fick stänga grinden.
Direkt när han såg dom försvinna började han hoppa och dra mot utgången. han bara sprang runt och hoppa nästan hela tiden-.- sen låtsades han att han blev rädd också:) red i 45minuter ungefär:p De snöadeockså:)
När jag kom hem så nockade han mig i typ ansiktet så han smällde i ögat i mitt ansikte så då stog han och blundade när jag skulle borsta... oså rann de ur ögat. stackarn:(  jag stog och kollade på han väldigt länge så han var okej:) sen gick jag in:)
Nu sitter jag i mitt rum och de luktar väldigt speciellt här;p
ska strax gå o sova:) och nu orar jag inte skriva! byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0