Måndag!

Klev upp 6 idag, åt fukost sen gick jag ut och släppte ut hästarna:) mockade åt fly och packade hö.
sen gick jag in bytte skor, efter de gick jag ut och tog in fly:)
red ok med michan:) vi skrittade bara.
kom in ca kvart i 9:) duschade och fixade mig, tio i 10 skjutsade michan mig till skolan:)
mentorstid/lästid/gå sedan lunch:)
efter lunchen hade vi No, biologi.
sen spanska.
michan kom och hämtade mig 3 på skolan så jag missade engelskan:) åkte till tandläkaren, JAG HADE INGA HÅL!!:D
sen när jag var klar där så var jag där ett tag till:) fikade oså:) 
vid 5 gick jag till kristoffer:) <3
kom typ nyss hem därifrån och nu ska jag sova så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0