Måndag

Ja idag var de skola..
Började iaf kl 10 så lite sov morgon fick jag allt:D när vi kom till skolan började vi med att läsa sen pratade vi lite. Lunch, kattmat och makaroner! Mums, not!
Efter lunchen hade vi No! Spanska och engelska sen slutade vi halv 4, de var redan mörkt då:( cycklade hem i motvind:( När jag kom hem ringde jag till patricia:D frågade om hon ville rida ut på lucy och de ville hon:D
när hon kom åkte vi moppe upp till bäckström! Äventyr i mitt hjärta! jag med slalomhjälm och p var rädd:D
Vi hade intag där!
sen åkte vi hem mockade åt fly:)
efter vi mockat gick vi upp med copper till bäckström:) vi höll på blåsa omkull..
sen åkte vi med mamma hem därifrån. hehe de är typ 300meter:p

När vi kom tillbaka till stallet tog vi in fly, putte och lucy:)
Vi red ok:) hahaha patricia äger på rida så alla vet:D herregud vilket jävla äventyr!

Jag: kan jag dra på lite nu?
p: Nej för fan du kan bromsa!!!!

kollar man bak så har hennes byxor åkt upp och hon har typ halv långa tyglar och försöker få stopp på lucy:D studdsar som fan:D haha Bästavän!
F
ly skötte sig finfint idag:D efter vi ridit gick vi in och satt vid datorn en stund sen gick jag och åt och hon kollade på:D sen åkte hon hem:) just nu ligger jag i min säng och fryser:) har flyttat in högtalarna i mitt rum nu så lyssnar på musik gör jag oxå(y)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hahahah, ett äventyr, minst sagt!:D läskigt men kul;) <3

2009-11-03 @ 14:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0