nanana

Fredagen den 13:e var bra för att vara otursdag;) hihih^^♥

Iaf vaknade idag klockan 10 typ:) klev upp åt frukost sen städade jag på mitt rum :)
Efter de så gick jag upp till stallet :) mockade åt fly och lucy:) Red ut på lucy med olivia:) vi red ok ;D fort gick de;) Fly fick vila idag:)
Sen efter vi ridit gjorde jag klart allt i stallet:) sen gick jag i duschade och la mig i sängen och lyssnade på musik(Y)
vid 5 åkte jag och pappa ner till ica för att handla:) olivia kom:) vi gick in medans pappa satt kvar i bilen:)
vi köpte dricka, godis och chips;)
ikväll ska vi ju lana;) jag och olivia, fast just för tillfället ser de inte så ljust ut vi har en dator som funkar med internet;p hahahaha!
Vårt gick sönder inatt så sitter på pappas nu:)
men nu ska jag vara social med olle;;
kommer nog flera inlägg senare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0