-

Cyklade till skolan idag!
Dumma moppe. fick lov att cykla med värsta stora och tunga väskan:( usch! men jag kom i tid iaf:) vi hade idrott på morgonen, orientering på de nya sättet;) de var ju verkligen jätte kul.
efter idrotten hade vi rast i typ 50 minuter:D
sen hade vi SO. Lunch.
Halv 1 hade jag utv samtal medans dom andra hade musik-.- Arg!
men jag fick vara med en stund på musiken sen hade vi bild:) slutade kvart över 3:) då cyklade jag hem slapp iaf ha väskan för den tog mamma efter utv samtalet(:
när jag kom hem åt jag grööööööööööt!
nu har jag pluggat i 2timmar-.- vi har prov i morgon. uscha,
riksdag och sånt där tråkigt....
plugga ska jag forstätta med senare ikväll också. men jag rider lektion halv 8 till halv 9:)
nu ska jag väl äta något sedan gå ut till stallet:)



Justin Bieber♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0