11

maja sov över här inatt:) hon är verkligen en ängel:') jag äslkar dej!
när vi vaknade imorse så åt vi frukost och städade lite:)
efter de så gick vi upp till stallet maja mockade och jag red lucy:) red ok:)
sen gick vi in åt pizza från igår och sen åkte vi vidare till coop, köpte godis:) tröstäter!
sen åkte vi till noah(vet inte hur man stavar)
sen hem till maja och kollade på film på disney channel;D asbra!
vid 4 kom majas mamma hem och då åkte vi tillbaka till noah:) vi åkte med noah in till ridskolan för maja skulle träna för bästa pia:)
medans maja gjorde iordning hästen gick jag ner till mig och bytte kläder och satt vid datorn en stund:)
sen gick jag upp till ridskolan och kollade på träningen:) när nästa grupp började gick jag ner till mig och åt lite godis, sen gick jag upp till olivia och ellen i stallet vi cycklade sedan upp till ridskolan och kollade på träningen:) när träningen var klar cycklade jag och ellen hem och nu sitter jag här vid datorn:) ska strax gå och äta, även om jag inte är så hungrig...

ikväll ska jag plugga lite musik! usch hata.
men jag är leeeeeeeeedig imorgon så de är kalas!  LÄNGTAR! FWW(L)

jag vill ha sommar och vara liten!


Kommentarer
Postat av: Maja

du är min Ängel<3

2009-10-12 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0