13

Skooola idag:) hade först idrott, orientering.
Var med frida och de gick super:D
hehe^^
Sedan hade vi so, jag har en störd klass! LUNCH! fisk-.-
Vi hade musik efter lunchen, musik prov om mozart blablabla. Gick inge bra.
Efter musiken hade vi bild, skulle rita av lilla my typ i fyrkanter! Precis vad jag hade lust med-.-
Efter bilden slutade vi iaf tur var de:P åkte hem "fikade" lite sen åkte vi till morfar och åt:) han fyller år graaattis!
När vi åkte hem från morfar åkte vi till Lena och skulle hämta någon släpvagn då gick vi över till Ron(nylle):D
Var där en kort stund sedan åkte vi hem:) Filippa hade mockat åt mig sköönt!;; tacktack:D
När jag kom hem så kom p hit vi gick upp till stallet och fixade med lucy:) Sen kom davva och höll p sällskap medans jag red:p sen gav vi kvällen oså:) Sen gick vi in och gjorde typ inget:p Dom 2 mupparna åkte nyss hem:D nu ska jag gå och duscha för jag luktar häst... usch!
Måste bara säga att Justin Bieber är BÄST!
Har kommit på att Erik Hassle är också ganska bra! hihihih!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-14 @ 13:53:19
Postat av: frida

jag är bäst på orientering så är de bara!

2009-10-14 @ 14:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0