2oktober

Fridaaaaaaaaay!♥
Schooooool idag:) Dagen har varit sådär!
 
IDAG FYLLER ELIN NYLUND 16!

Började med svenska, så jävla kul, läsförståelse hela lektiionen;p
Efter de hade vi Matte-.- Sedan lunch, gröt.
Sedan hade vi elevenstid, jag, Emelie och några till fick gå och städa i kafeterian sedan igår. Diskdiskdisk!
Sen gick vi tillbaka in i klassrummet och jag, Emelie pratade:) Kom även upp gamla fina minnen:D
Sedan åkte jag hem, satt vid datorn sedan kom mamma hem med massa gosaker:D Åt så mycket så jag trodde jag skulle spy när jag kom till stallet orkade ingenting:( Som tur var hade mamma mockat åt mig;; Jag red på banan hoppade våra nya hinder lucy var duktig men jag red som en kratta-.-
Efter de putsade Maja mina saker tills imorgon. Snällt av henne:D 
Sedan åkte maja hem, då höll Olivia mig sällskap:) Vi hade kul;D
Sen in duscha äta middag och fixa sig:) Sen kom Natta och hämtade mig:) Vi åkte ner och tog ut pengar:) Sedan gick vi upp till bion:P Kollade på flickan som lekte med elden:) Den var bra(: Kom precis hem därifrån:) Nu lyssnar jag på musik och försöker hitta D-ponnyer!
Känns som jag aldrig kommer hitta någon som jag vill ha-.-
Men aja imorgon är det övik:) faktiskt rättså laddad:D
Orkar inte skriva mer så pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0