5oktober!

hola!
idag fyller michaela år:) grattisgrattisgrattis:D<3
vaknade väl vid 6 och grattade henne sedan släppte jag, ellen och mamma ut hästarna:( usch! fyfan vad kallt:(
sen in sova till 9:) sen gjorde jag mig klar för skola, lästid, mentorstid, lunch, no, spanska och sist engelska!
Efter de åkte jag och p hem till henne för att hämta pengar sedan till ica köpte lite smått och gott:D
sen hem hit och fikade, efter de gick vi till stallet mockade:)
 olivia red lucy en stund på ridbanan jag kände att jag inte skulle kunna rida seriöst så hon fick rida:) och jag orkade inte(:
sedan in duschade, sen började michs gäster att komma;p då åkte jag,p och ellen till donken för att äta:) davva kom en stund då också:)
vi var där väldigt kort:) sen åkte vi hem hit och åt tårta och sånt:) sedan tillbaka till donken:) davva kom förbi:)
vid 10 åkte vi hem(:
 nu sitter jag här och lyssnar på Justiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!:D älskar pojken!
ska strax göra mig iordning för sängen:)
Huuuuuuugs!

Dom här fick michaela av oss! fina:'D jag älskar converse!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag red ocksåååååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-07 @ 12:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0