Cs<3

todelo!
Klev upp vid 7 idag och släppte ut hästarna:) sen gick jag in åt frukost och mamma hade köpt nybakat bröd:D mums.
sen vid 8 åkte vi till timrå:) när vi kom dit red första gruppen jag kollade en stund på de sedan gick jag ut till lucy och fixade henne:') sen tränade jag och allting stämde. helt klockrent:'D förutom på en lite oxer men:p De var min sista björne träning på lucy!:( kanske! När väl allt går som de ska måste jag lämna bort henne. björne sa att jag har lärt mig jätte mycket på denna ponny och att jag ska typ vara nöjd även om jag inte riktigt fått de resultat jag ville ha och att jag skulle få uppleva den glädjen med min nya lilla sak:D.
åh vill inte ens tänka tanken att de blir inge mer lilla loii! men hon kommer förmodligen tillbaka till oss nästa år:)
Men nästa vecka kommer fly :D Längtar:D:D:D
Efter träningen så åt jag lunch i timrå och satt och kollade på gruppen efter mig oså:p sen kom johanna och höll mig sällskap när michaela red:D trevligt!=)<3
vid typ 3-4 åkte vi hem :) när jag kom hem red jag med i olivias lektion:) markarbete på copper! shiiit, han var jätte duktig. från början skulle vi trava över bommar på volter oså:) sen var de en liten upphöjd bom ksk 20cm;)  först skulle man rida på volten i trav ett varv sen skulle man ut på spåret och "hoppa" de lilla hindret och när jag kom emot de hoppade copper som om de skulle vara 1m:D han bockade lite oxå:) sen när en rev så de smällde till så fick han för sig att han skulle bli lite rädd och drog iväg, jag fick kramp i armarna... men lätt värt det!:D
sen efter jag ridit så stod jag och pratade med olivia:) sen in äta:) duschade och kollade på idol MJ tema idag:) man tycker att alla är as dåliga eftersom mj var så jävla bra:D hihi:)

Jag har bestämt mig för att jag ska ha godisförbud nu i typ 1månad, jag slösar så jävla mycket pengar på godis osånt-.-
och jag ska ut och springa minst en gång i veckan! vi får se hur de kommer gå;p Men de behövs iaf!
så nu ikväll har jag proppat i mig godis:D heh^^
eller hela dan:p
imorrn är de klubbhoppning hemma här:) ska hoppa km:D på lilla lucy<3
önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: julia

Lycka till!!:D

2009-10-16 @ 21:41:16
Postat av: Anonym

lycka till!!

2009-10-16 @ 22:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0