.

Dagen började med att släppa ut hästarna:)
sen gick jag in sov till 11 ungefär:) åt frukost sen gick jag ut till stallet och tog in fly och borstade han:)
Red ut med michaela och ellen:) ellen hade lucy:) vi red upp till myran och in i skogen:) han skötte sig bra idag hoppade inte till lika mycket som igår:) 
Han fick stå inne efter vi ridit för han skulle vaccineras:) veterinären skulle komma runt 1 så alla som var  i stallet började plocka in hindrerna:) jag fick tvätta av dom så jag var jätte blöt efteråt:) halv 3 kom veterinären;) fly var jätte snäll:)
släppte ut han när han fått sin spruta:) sen kom p så då var jag med henne till 5:)

Nu är hon hemma och äter vi ska väl hitta på något roligt ikväll hoppas jag:D
Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på justin:D
Mamma, pappa och ellen åkte precis iväg för att gå ut och äta.. jag fick inte följa med-.-
men jag klarar mig jag har godis!♥





Flying Without Wings! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0