Elin Nylund!



Hon ville att jag skulle skriva några rader om henne:D
Elin är en finfin tjej:)
Som jag var mycket med förra året och innan men i år har de inte blivit av. Har kännt henne sedan jag föddes:)
Året började ju inte så super bra precis:p
Hon är en bra kompis som kommer med bra tips och råd;p
Hon har en häst som heter Twisted Gringo! kallas Pucken;)
Hon går Teknik här i stan:)
Hon är bra på trääääääslöjd!↑
hon är bra på rida osv:)

Just nu är hon i stockholm! hon vill klä ut sig men hon sitter fast på sitt hotellrum:D

blablabla

http://open.spotify.com/user/elinnylund/playlist/0Ms5SwqWYtfm9SX2mBJDPb

Hennes spotify lista:D

Kommentarer
Postat av: anonymus

haha, jag är inteinteintebra på träslöjd!

men resten stämmer väl rätt braa=D

2009-10-31 @ 23:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0