:'(

Skola today! matte, idrott orientering! jag och p virra bort oss helt-.- vi tog karta 1 och på papperet var det nr 2 inget stämde.. sen efter de var de lunch, bläk.
sedan No, spanska, engelska sedan slutade vi åkte hem var med maja:D först hjälpte vi till med våra nya hinder:) sedan in och vi gjorde nog inte så mkt men kul iaf:) älskar dej<3 sedan kl6 åkte jag tillbaka till skolan hade nå möte tsm med föräldrarna om klassresan:) vi ska ha spökslinga, sälja kakor osv:) nu ska jag nog kolla på idol. känner mig spyfärdig så toan är nog först!


åh de var så himla nära att jag fick dej!
Ända från första gången jag såg dig stå där och du kollade på mig så kände jag att de var dej jag ville ha ingen annan.
Jag skulle bara vilja ha dej här och nu. Jag skulle aldrig sluta le skulle varit så himla glad. Ångrar ibland att jag lärde känna dej. De stog mellan mig och en annan. Men jag hoppas du får det bra nu iaf!
Jag får söka vidare! ZF♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ZF!:( fan

2009-10-07 @ 12:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0