´

Just nu lyssnar jag på musik och fryser! De är iskallt ute nu:(
Idag har jag bara tagit det lugnt:)
Red privat lektion för ingrid kl2:) Fly var fin lite spänd från början men sedan slappnade han av:)
Fick rida med lite längre tyglar än vad jag brukar, eftersom han blir så kort i halsen eller vad man ska säga:p
Han och lucy har fått nya täcken av mamma:) lucy har fått ett brunt och fly ett grått:) fly fick en ny grimma också:)
Igår anmälde jag fick till timrå på båda:) Rider Ld och Lc på Fly:) Lc och Lb på loii Blir väl sista tävlingen :(<3 men hoppas de blir nån till :p

Asså jag vill inte kalla Fly för Fly, de är jobbigt att ropa på oså:p
Flying Without Wings
. Grolle
. Felix
. Fille
. Fabbe
. Widde
. Fax
. Gråben

De är dom namnen jag har och välja på nu iaf:p


Ikväll ska jag på hockey med michaela:)
Sen efter hockeyn tror jag att jag tänker kolla på en film:)
men först ska jag duscha:) hare bäst!


Kommentarer
Postat av: Lulu

FLUFF!

2009-10-30 @ 20:28:08
URL: http://luluhanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0