Flying Without Wings!

Vaknade vid 6 idag:)
åt frukost och fixade lite:) sen gick jag ut till stallet för att hämta en hö säck och transportskydd:) Sen åkte vi till uppsala, sov till 9 i bilen(: vid 12 eller nåt kom vi fram till fly:D När vi öppnade bildörren så kom deras stora hund och slemmade på mamma;; hehe
när vi kom dit fick han lunch hö och vi gick in och fixade massa papper:) vi satt där inne i kanske 30minuter eller något sånt:) sen gick vi ut och hämtade fly i hagen:) hon sköljde av hans ben för dom var jätte leriga:) efter de fick han byta täcke:) hans nya :D passade perfekt(:
sen tog vi på han transportskydd:) sedan gick vi ut och lastade:)
vi fick med ett träns och bett:)
vi kom hem ungefär 10 i 6:) När vi kom hem lastade vi ur och jag och ellen gick en promenad med han:) han är så söt:D
när vi kom tillbaka till stallet ställde vi in han i boxen och han rullade sig typ 10 gånger så han var väldigt spånig och fin efter:)
Stog där och var med han ett tag sedan gjorde jag iordning hans mat:) sen var jag i stallet ett tag till:) typ vid 8 gick jag in och åt middag=) nu sitter jag här och tror jag ska gå ut till fly snart:D

Lite bilder:)




Fly!♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har kommit på att han kan heta Fille!;D

2009-10-22 @ 21:38:05
Postat av: världensbästaolivia

jag tkr... Fidde!!!;P neärå skojja=D

2009-10-26 @ 19:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0