hej

Idag klev jag upp åt frukost typ halv 11:)
Sen åkte jag och hämtade klasströjan och de hos jossa:)
När jag kom hem så gick jag ut till stallet mockade åt fly:)
sedan tog jag in honom borstade och blablabla.
Red ut med michaela och ellen:) De var kul:D Rätt som de var vände fly eller putte:p när vi skulle galloppera sparkade fly bakut, putte bockade och ellen red först och drog iväg;p snäll syster:)
Efter vi ridit släppte jag ut fly och tog in lucy:)
Ellen red lucy på banan:)
Jag gick in åt lunch sen duschade jag:) sminkade mig lite och sedan åkte jag och michaela till birsta:)
De var bara dåliga låtar på radion-.- så vi hade nån magnus uggla skiva i bilen som jag satte in.. spelade 1låt sen fick jag damp, bytte till radion igen då hittade jag RIX:D:D:D hehe de brusade lite kunde lyssna på en låt.. åh jag hatar Mix! usch.
iaf när vi kom till birsta åkte vi direkt upp till elgiganten:D Köpte äntligen en ny mobil:D
Blev en  Sony Ericsson T700 röd/svart:D yeey glad nu har jag Försäkring på Fukt skador, och om jag tappar den i golvet osv:) KANON!
Efter vi varit där åkte vi ner på birsta:) michaela köpte lite saker jag hittade en skjorta på carlings som jag vill ha:)
sen fikade vi och sedan åkte vi hem:D
när jag kom hem fixade jag michans hår:p hon skulle på fest:)
nu ligger jag i min soffa helt ensam, ensam, ensam eftersom en idiot är ju en idiot somsagt!
tralala brajobbat!
man lär sig efter sina misstag!

 

Well done


 väldigt gammal och ful bild menmen orka bry sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0