hehe

Idag red jag ut med michaela på Fly:) han är verkligen bra på tvär vända:D
han är så söt:D vi mötte på 2 rådjur han stannade bara och kollade på dom så tur var:) han blev rädd för en stubbe oxå när michaela pratade med ellen i telefon( hon red bakom mig)  fly tvärstannade och stog stilla i 2 sekunder sedan tvärvände både putte och fly och började galloppera, michaela hade långa tyglar och hade en hand;) men putte stannade som tur var:) fly med sååklart:)
efter jag ridit gick jag in och fixade mina jordgubbar på farmville;) sen gick jag ut till stallet och tog in Fly, copper och yagga:)
Olivia hjälpte mig:)
sedan följde hon med mig upp till bäckströms och lämnade copper där:)
sen åkte jag på hennes pakethållare ner till ridskolan;) hon var ju jättesäker att åka med körde i alla gropar som fanns;) på ridskolan kollade vi när ellen hoppade lucy:)
De gick bra:D
BästaLucy<3
sen gick jag hem och åt middag med mamma och pappa.
blablabla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0