Yippie

8,20 började skolan idag med matte-.- uscha
sen hade vi idrott orientering... hatar skogen!
sen hade vi lunch, de var typ tacos:p
efter lunchen hade vi kemi med tina:p
sen spanska och engelska:) slutade halv 4 som vanligt...
när jag kom hem fikade jag lite och gick upp till stallet för att packa:) sen åkte vi till timrå och tränade för björne:D lucy var jätte fin: han sa att hon var som en radiobil;)
ska träna för han imorrn oxå:) så imorrn är jag ledig från skolan skönt:D är ledig på måndag oxå så jag får långhelg;; efter jag tränat kollade jag när michan tränade:) sen åkte vi hem lucy och putte sover över i timrå:)
Men nu ska jag sova hare gött!
 

Flying Without Wings <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0