-

var nere på stan idag träffade mögel så då gick jag runt med han en stund innan majsan kom ner:)
maja och jag gick runt överallt kändes det som:) vi fikade sen åkte vi hem, när vi kom hem städade vi sen fikade vi igen och efter det gick vi ut till stallet:) fly var lite galen när maja skulle ta in han...
jag stod och borstade fly i evigheter innan vi red med hans mjuka borste och han krafsade med frambenen som vanligt.

påvägen till ridskolan så gick han ganska snällt sen ute vid vägen så skulle vi stanna för en bil då stegrade han as högt, undra när han ska sluta med sina fjanterier;) men han är världens sötaste! min lilla plutt!♥
har precis ätit middag och maja åkte nyss hem:) sitter och lyssnar på musik nuja i mitt nystädade rum!

bjuder på bilder på Fly
dåliga mobilbilder dock!


Fly blir bara vitare och vitare varje dag som går.....
(innan lektionen)





precis innan lektionen.






efter!
rullar sig.
belöning.
han älskar slicken! nosen blir ju extra fin efteråt!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0