-

lördag,
idag fick man påskägg fick ett presentkort och 2 par björn borg trosor av världensbästa mami!:) och godis förstås.
red både copper och fly idag:) red ut på båda tvån med michaela båda gångerna. runt 5 åkte vi till mormor och åt middag.
just nu sitter jag bara och lyssnar på musik och vet inte vad jag ska hitta på:p
åh jag klickade på justins reklam på spotify för många gånger så nu tror jag det är femte gången den spelas om... sjätte... sjunde... men vafan åttonde... nionde.. åh äntligen kom det något annat!

provade michans linser
Brown eyes

Kommentarer
Postat av: vickan

suuuper fin bild:)

2010-09-24 @ 17:17:46
Postat av: Anonym

Hahah tack: vad långt bak du kollar...

2010-09-24 @ 21:42:22
URL: http://rebeccalunneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0