Happy birthday

Pappa fyller år idag så vi var uppe tidigt och grattade han för han skulle jobba, efter vi grattat han gick alla 4 ut för att släppa ut hästarna:)
sen gick jag in och la mig igen, sov till 10 ungefär:) Då gick jag ut i stallet igen.
Red lektion för Ingrid fly var jätte fin. Eller ja han blev ju inte sur, vi tog inte så mycket av han idag bara så att han skulle typ känna sig nöjd och glad:)
bakade bullar åt mamma sen när jag kom in. Kan ju säga att dom blev stoooora:p
sen gick jag ut och fotade maja och filippa när dom hoppade på banan:)
just nu har vi gäster och vi har precis ätit tårta oså så nu är jag väldigt mätt:)
fick tidningen som justin var med i av mormor:) det var expressen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0