Tisdag

Skola idag.
. idrott, dans.
. So, prata
. Lunch, soppa
. Musik, trummor
. Slöjd, sticka


Gick hem från skolan, väntade bara att någon idiot skulle köra på mig eller något, dom kör fan som galningar.
När jag kom hem satt jag vid datorn sen tog jag mig ut till stallet runt 5. Fly gnäggade faktiskt 2 gånger idag åt mig:') ♥
Fixade allt åt honom sen pratade jag med maja hur länge som helst.
När hon åkte hem drog jag fly ut från stallet ut till ridbanan..
Han var faktiskt väldigt fin från början när jag inte krävde så mkt av honom. men när jag började trava så fick Han damp. Han sprang åt sidan, hoppade på stället drog iväg.
Han började galoppera när han hostade eller något så då fick jag nästan inte stopp...
Sen när jag fick stopp så gjorde jag halt då reste han sig högt och galopperade iväg i full fart. Han gör ju sådär fint med frambenen ibland idag lyckades han med ett sånt-.-
Fick han och lugna ner sig lite sen skulle jag testa göra en galoppfattning i vänster varv då sparkade han bakut så jag höll på flyga av. Sen fick han skritta och flytta istället. Då var han jätte snäll och fin!
Han har varit helt förjävlig sen i söndags.
Drygade ut på tiden i stallet för jag vill bara att det ska bli onsdag eller någon annan dag för just nu hatar jag den här dagen. Så jag putsade sadeln och tränset.
Vill bara gå och duscha och sova nu, men måste vänta 5 minuter till för då ska jag prata med mitt personliga stöd.

aja solen har varit framme både igår och idag tumme upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0