Wild World

Somnade klockan 9 igår med lampan tänd och kläderna på. Vaknade sedan runt 12-1 då när jag vaknade hade jag ont i halsen och var yr..
så jag gick upp och tog en halstablett och borstade tänderna och bytte till sovkläder för att sedan gå ner och lägga mig igen. Sov inte så bra inatt vaknade till och från kommer bara ihåg att jag drömde om Justin, enligt ellen så drömmer man om han när man sover i mitt rum;)
vaknade klockan 7 imorse då gick jag upp tog en alvedon och en halstablett sen gick jag och la mig igen. Vaknade sedan av att Ellen kom in och sa Rebecca!! klockan är kvart i 12!
Då hade jag fortfarande kvar halstabletten.. men hade inte lika ont i halsen(y)
klev upp åt frukost, red specksta med olivia, fly skötte sig ganska bra förutom att han stod och stegrade typ 100gånger vid bommen.
olle var snäll och mockade åt mig, tack! (jag ska fixa bilderna nu)
har precis duschat och fixat ett glas vatten åt mamma. Hon ligger en våning upp och spyr, tumme ner!
ikväll vet jag inte vad jag ska göra, orkar inte göra något heller.
funderar på att lägga mig under täcket och kolla på film.
Iaf igår klippte jag mig.. känns som hon klippte 10 cm men hon klippte typ 5. men nu är det inte så slitet:)
Tänker inte bjuda på någon bild hur det blev. Tur att hår växer iaf!


bjuder på en bild på min beroende vägg ist!

Mina Converse står där också <3

L O V E .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0