-

Oj såg nys att jag varit jätte dålig på blogga idag. får väl skriva lite nura:) Vaknade runt 12 av att pappa kom in och sa att klockan var tolv.
Gick upp och åt frukost:) sen ringde jag till Patriciaaaaaaaaaa:) vi drog på stan köpte lite saker:) mjukglasss:) lär väl vara sista för iår:)

Såg en 92a på stan som egenligen är 96a... eller hur p?

Tog bussen hem, när jag kom hem duschade jag och åt:) sen fick jag skjuts av pappa till jobbet:) gick rätt snabbt idag:) köpte biilar=)
Sen kom pappa och hämtade mig:) Det blåser väldigt mycket ute:o

Kul att skolan börjar på måndag och jag vet iinte ens vilken linje jag ska gå eftersom vi bara är 4st kvar i media klassen och det blir lite svårt att göra en klass av de... känns asbajsakanonsuperdupersepeKUL!
Kanske sjöfart passar mig?=D Eller Hr, kan inte ens vistas i ett kök..
min S knapp fungerar segt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0