-

Var på möte på gymnasiet tidigt imorse:) Blir Barn och fritid nura.
När vi kom hem från gymnasiet åkte jag med pappa till Sundsvall:) Dragracing!

När vi kom dit hade precis hans klass kört en repa så då åkte vi och besiktade bilen!:D Askul och åka i bilen=D
sen satt vi nästan hela dagen för det regnade lite och sen tog det ett tag för dom och torka banan. Var pappas mekaniker idag^^ fick till och med skriva upp mig på en mekaniker lista och mitt personnummer;)
Tillslut blev det pappas klass tur:) åkte med han genom depån till starten:) sen körde en annan klass före:) sen började pappas och då stod han som nummer 3? typ^^
Fick rulla fram han tills det var han innans tur:) Sen gick jag och ställde míg där framme och väntade på att den bilen före skulle köra. Vänder mig om och kollar på pappa. Då sitter han och vifftar med händerna.  Då kom jag på vistefan glömde ju tändningen.. så sprang dit vred på den sen gick jag tillbaka:)
sen startade han bilen och körde till mig och jag skulle visa stopp när han skulle stanna i vattnet så han kunde göra sin burnout^^ riktigt stolt över mig själv;)
Han körde på 9,78 tror jag det var^^ 9,77 är hans personbästa så det var jäkligt nära att slå det;)
Han kom iväg bra och rättså högt för vara bigblueee;)

Sen satt vi borta hos markus och pratade och fick en t-shirt som det stod clutch på:D
Sen åkte vi hem:)

Ellen badade fly medans jag packade åt honom:) Han fick en knopp i pannluggen och en inbakadfläta i svansen som ellen gjorde:D Han har ått ett gosedjur också:) Det är en tiger! han gillar honom jätte mycket:) fly började med att bita i han^^ sen stod han och gosade med han:)
Vi har döpt han till Tiger!

Gick in duschade och nu sitter jag här, ska lägga fram kläder tills imorgon sen ska jag nog sova:)
Mators imorgon! tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0