-

Ställde klockan på 05:30, eller det var vad jag trodde men istället ställde jag klockan på 06:30. när den ringde jag ba 06:30 06:30!! HELVETE!!!
kastade mig upp ur sängen sprang in i köket då ser jag elin komma gåendes på gården;)
Men jag hann rida, mocka, duscha och åkta till doktorn innan skolan börja(y)
Hade en lektion först, sen hade vi hål till typ 1=)
Slutade halv 4 då gick jag hem till mormor och åt pannkakor:) Sen gick jag till jobbet=) Matte jobbade så satt och pratade med henne:) sen spillde hon ut kaffe-.- skvätte lite på mina skooor. haha äh;)

Trött och sliten kom jag hem satte mig vid datorn, skulle jag aldrig gjort... jag klarar snart inte mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0