-

Olle sov här inatt:) vaknade runt 9-10?
åt frukost sen red vi ut:) red geresta stigen:) sen var vi en stund på sta träffade frida och ottan där:)
Jag köpte efterbehandling till håret och ringar:)

Klockan 3 åkte jag och jobbade, jobbade till 9:) moneymoney!

plockade undan på rummet när jag kom hem oså:) sen duschade jag. Efter jag duschat så kände jag på min rygg... jag har fått utslag eller det är typ myggbett(ser ut som) över hela ryggen:'( måste vara av medicinen..
hoppas det försvinner iaf...
har fått det på benen och ovanför brösten också-.-

ska nog strax äta något sen sova:)

Måste bara säga hur j*vla less jag är på alla som sviker in i det sista..
Alla vänner som sviker än i huvudtaget. Nu har jag bestämt mig för en sak iaf. Du kommer aldrig komma in i mitt liv nå mer. Du har gjort ditt val nu. Jag duger bara för dig när det passar dig. Du kommer komma tillbaka men aldrig som min vän igen, byebye kära vän







jag vill ha sol och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0