hemma

kom hem från mantorp inatt runt 2-3:) var rätt less på att åka bil sov ingenting men sen somnade jag till då smällde michaela till mig och sa att jag skulle kolla på en räv som gick med en donken påse i munnen.
har varit och hälstat på fly och lucy i hagen:)
känns som fly har blivit vitare:)

Idag ska jag hoppa för pia sen åka och bada med olle som äntligen har kommit hem nu:)





Det jag fick med mig hem från mantorp.

Jacka - jc
Jw ridbyxor - sharpman
Jeans - bikbok
Linne - bikbok
Tröja - jc
Armband - bikbok
Kingsland tröja - sharpman
Pikeur kavaj - sharpmans


Jackan från jc köpte jag för 149 kr den skulle ha kostat 499 och jeansen fick jag för 75 kr dom skulle kostat 299:)



Kommentarer
Postat av: ole

ja nu har jag änligen återvänt;)

2010-08-02 @ 18:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0