-

Hej bloggen!
Natta hämtade mig imorse när hon ringde och sa att dom åkte hemifrån stod jag fortfarande i bh och troser och blött hår..
Lilla paniken jag fick, hann inte äta frukost men jag hann med kleta på lite mascara och platta håret:) hade problem..

Kom till skolan halv 9:) natta skulle lämna lappen om byte till bf sminkade mig lite till då:)
Första 2 timmarna fick vi bara leka:) vi fick låtsas vara vår sko och ba; Hej Min ägare köpte mig på stadium för ungefär 4-5 månader sen, hon gillar mitt namn. Jag har flera tvillingar hemma hos min ägare. Jag har varit på peace & love och massa andra roliga ställen! ja vi fick alltså låtsas vara vår sko..

hahah vi körde jätte många lekar;)
sen hade vi lunch:)
Åkte ner med ida, bella och natta på subway och åt lunch:) mumma!

tvåorna och treorna ville se oss så dom kom in och presenterade sig;)


Sen efter lunchen gick vi igenom ordningsregler oså:) sen skåputdelning. sen hade vi rast i 50 min:)
Satt i kafeterian med lina och natta:) Började en lektion med svenna :) eller ja han pratade ju mest om gamla elever:)

Fick sluta tidigare, klockan 3:) Gick hem till mormor:) sen ringde jag mamma och då var hon på ica så då gick jag dit hjälpte henna att handla:) köpte ett nytt shampoooo:D och tidning:)

När vi kom hem så hade jag fått lön brevet:) 3000! drog dock skatt-.- 912 kr:O :O
fast jag får ju tillbaka det som tur är(:
Red ut på fly själv idag:) red örsjön! han skötte sig ävl hyffsatt fjanatde från början sen gick han:)

Gick in satt vid datorn:) Sen duschade jag:)

mitt nya shampoo:) får se om det hjäper:)





Kommentarer
Postat av: ooooo

har sånt, as braaaaa!

2010-08-25 @ 21:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0