-

Kramfors idag dåå:)
Fick rida Lilly i lcn, emely frågade om jag ville:) visst sa jag;)

Fick ett stopp i omhoppningen för jag red mot hindret som en kratta och tappade galoppen^^
äh jag har fan inte ridit henne sen i vintras=)

Laget med fly fick jag ett stopp..
Lb utesluten
dålig dag skyller vi på;)


Har bara slappat sen jag kom hem typ:)

Pratar med en liten mongolid på msn! :D ♥
Han suger på sten, sax, påse... vinner nästan varje gåång!

Imorrn ska jag typp rida och kanske såhär jobba=D

jag har tråkigt!

bildbomb på flyyyy♥♥♥♥♥








haha hans öron är så roliga på dom bilderna:D






Kommentarer
Postat av: emelyy

jaa du får väll komma o rida då så att de blir lite bättre nästa gång:D<3

2010-08-30 @ 16:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0